Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje naukowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(6)
Czytelnia Główna
(13)
Autor
Domagała Aneta
(2)
Grandin Temple (1947- )
(2)
Jaroszewski Karol
(2)
Mirecka Urszula
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Andrews June (1955- )
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Blotevogel Monica
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
De Haan Michelle (1969- )
(1)
Edelson Stephen M
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Fiedorowicz Michał (biologia medyczna)
(1)
Hitzeler Marion
(1)
Johnson Jane (1966- )
(1)
Johnson Mark H. (1960 -)
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kotowska Adranna
(1)
Krajewska Małgorzata (neurolog)
(1)
Kuś Joanna
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Mańkowska Beata
(1)
Melillo Robert
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Niedźwiecka Alicja (psycholog)
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Pisula Ewa (1964- )
(1)
Porayski-Pomsta Józef
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Stegemann Thomas
(1)
Tomalski Przemysław (psycholog)
(1)
Tłokiński Waldemar (1945- )
(1)
Wilde Kate
(1)
Willey Liane Holliday (1959- )
(1)
Świątek-Brzezińska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Logopedzi
(5)
Szkoły wyższe
(3)
Rodzice
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Neurolodzy
(1)
Neurologopedzi
(1)
Osoby z Zespołem Aspergera
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Autyzm
(5)
Dziecko autystyczne
(3)
Logopedia
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Dzieci
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Język dziecka
(2)
Logopedia dziecięca
(2)
Mowa
(2)
Mózg
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Wychowanie
(2)
Afazja
(1)
Autodestruktywność
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Choreoterapia
(1)
Choroby ludzi
(1)
Choroby układu nerwowego
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dorośli
(1)
Dyslalia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko dwujęzyczne
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko z FAS
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziewczęta
(1)
Foniatria
(1)
Geriatria
(1)
Gerontologopedia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Jąkanie
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Mutyzm
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Neonatologia
(1)
Neurobiologia
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Neuropsychologia
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Otępienie
(1)
Otępienie starcze
(1)
Padaczka
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reranie
(1)
Rezyliencja
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Seplenienie
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia mowy
(1)
Terapia plastyczna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Udar mózgu
(1)
Walka ze stresem
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zgryz
(1)
Życie codzienne
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(5)
Biologia
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
"Dwutomowa monografia pt. "Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna" jest bardzo bogatym zbiorem wiedzy logopedycznej (wiedzy rozumianej nowocześnie, czyli w szerokim zakresie, wykraczającym poza wąską działalność logopedyczną). Tytułowa problematyka monografii pokrywa się z centralnym obszarem pracy logopedy, co czyni recenzowaną pozycję wyjątkowo przydatną w środowisku logopedycznym. Autorzy poszczególnych rozdziałów oparli się przede wszystkim na najnowszych osiągnięciach naukowych z zakresu zaburzeń mowy, a także na aktualnych wynikach działań praktycznych w zakresie terapii różnych zaburzeń mowy, które mogą wystąpić w gronie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym." /Z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego/. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
"Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna. Tom 2" to znakomita monografia napisana przez wielu autorów. Co ważne, współtwórcami tej dwutomowej publikacji są badacze specjalizujący się w różnych dziedzinach nauki. Pozycja zawiera nowoczesną wiedzę logopedyczną, opracowaną dzięki badaniom prowadzonym w najważniejszych placówkach badawczych Polski. Wspaniały podręcznik zawiera zagadnienia logopedyczne związane z rozwojem dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W tej publikacji znajdziesz informacje o profilaktyce, diagnozie i terapii logopedycznej. Druga część podręcznika dotyczy zwłaszcza diagnozowania oraz terapii zaburzeń mowy. W poprzedniej części czytelnik poznawał podstawowe zagadnienia logopedyczne, a także odkrywał przebieg rozwoju umiejętności językowych. Tym razem może zapoznać się z metodami terapeutycznymi i ćwiczeniami dla dzieci, które mają problemy z mówieniem. "Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna. Tom 2" to świetna propozycja przeznaczona jednocześnie dla studentów logopedii i logopedów. Autorzy zebrali najważniejsze zagadnienia logopedyczne w jednym miejscu, a wydanie zostało opracowane w taki sposób, by ułatwić szybkie znalezienie potrzebnych informacji. Przejrzysta oprawa graficzna, znakomita redakcja tekstu, a także praktyczne pogrupowanie treści znakomicie odpowiadają na potrzeby współczesnego czytelnika. To świetna okazja, by poznać badania wybitnych naukowców, omawiających najczęstsze zaburzenia mowy oraz prezentujących sprawdzone metody przebiegu zajęć terapeutycznych. Pozycja została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Publikacja powstała pod red. naukową dwóch wspaniałych badaczek. Dr Aneta Domagała jest wykładowcą Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej. Prowadzi projekty naukowe dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Za swój wkład w rozwój polskiej nauki otrzymała prestiżowe nagrody. Prof. Urszula Mirecka również wykłada na Uniwersytecie Marii-Curie Skłodowskiej. To jedna z najbardziej uznanych badaczek metod terapii logopedycznych, a także autorka lub współautorka najważniejszych publikacji logopedycznych w Polsce. Współpracując z wybitnymi pracownikami naukowymi różnych ośrodków naukowych, badaczki opracowały tę szczegółową publikację. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Afazja w stanie ostrym : obraz i dynamika / Małgorzata Krajewska. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2022. - 480 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
"Recenzowana monografia dotyczy rzadko poruszanego w piśmiennictwie polskim tematu zaburzeń afatycznych występujących w tzw. fazie ostrej i podostrej u pacjentów po udarze niedokrwiennym mózgu. […] Problematyka podjęta w pracy Małgorzaty Krajewskiej jest tym bardziej istotna, że grupa pacjentów po udarze mózgu jest zdecydowanie najliczniejszą spośród wszystkich wymagających terapii neurologopedycznej. […] Stworzenie pełnego opisu tego zaburzenia i poznanie jego dynamiki wydaje się więc wręcz koniecznością nie tylko z punktu widzenia teorii, ale przede wszystkim praktyki neurologopedycznej." /Z recenzji prof. UG, dr hab. Katarzyny Kaczorowskiej-Bray/. "Opis kompetencji językowej i sprawności językowych pacjentów ze schorzeniami neurologicznymi wymaga uwzględnienia, że uszkodzenie mózgu zwykle doprowadza nie tylko do zaburzeń mowy, ale także deficytów poznawczych, ograniczeń motorycznych, zaburzeń emocjonalnych, przez co zachowania językowe chorych neurologicznie z trudem poddają się rygorowi badań lingwistycznych. […] Wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę przełamują utrwalony w powszechnej świadomości terapeutyczny nihilizm w odniesieniu do pacjentów z uszkodzeniem mózgu i afazją. Dowodzą, że ocena dynamiki zaburzeń mowy jest istotnym czynnikiem rokowniczym, determinującym jakość życia nie tylko osoby z uszkodzeniem mózgu, ale również jej najbliższego otoczenia, a terapia afazji stanowi ważny element wielospecjalistycznego systemu rehabilitacji neurologicznej. Te – dobrze udokumentowane – tezy służą zarówno celom naukowym, jak też praktycznym." Z recenzji prof. UMCS, dr hab. Jolanty Panasiuk. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Stres jako podstawowe źródło wypalenia zawodowego ; 2. Stres zawodowy i jego determinanty; 3. Osobowość i style radzenia sobie ze stresem jako modyfikatory procesu stresowego ; 4. Konsekwencje stresu w miejscu pracy ; 5. Wypalenie zawodowe jako konsekwencja stresu chronicznego w miejscu pracy ; 6. Korelaty i determinanty wypalenia zawodowego ; 7. Strategie zapobiegające wypaleniu zawodowemu ; 8. Rola wsparcia w miejscu pracy a wypalenie zawodowe;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma charakter specjalistycznego, praktycznego przewodnika po wybranych zagadnieniach z kluczowych dyscyplin naukowych pokrewnych logopedii, takich jak medycyna okołoporodowa, neonatologia, foniatria, ortodoncja, neuropediatria oraz psychologia rozwojowa i kliniczna. Ułatwia zrozumienie istoty opóźnień i zaburzeń w różnych obszarach funkcjonowania dziecka w odniesieniu do rozwoju mowy i języka. Część praktyczna książki zawiera obserwacje, wnioski i sugestie wynikające z wieloletniego doświadczenia zawodowego autorki w pracy z dziećmi o szerokim spektrum zaburzeń komunikacji. Książka przeznaczona jest dla początkujących logopedów i neurologopedów, a także tych specjalistów, którzy chcą usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę oraz doskonalić warsztat pracy. Czytelnik znajdzie w niej konkretne narzędzia rozszerzające diagnozę logopedyczną. Dodatkowo liczne tabele, kalendarze wybranych funkcji rozwojowych oraz ilustracje pomogą w przyswajaniu i zapamiętywaniu treści. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze dziecko mówi : rozważania o rozwoju mowy dziecka / Józef Porayski-Pomsta. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2023. - 317, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
Recenzowana książka stanowi kompendium wiedzy na temat rozwoju mowy dziecka. Autor przedstawia tytułowe zagadnienie na szerokim tle językoznawczym i psychologicznym. Wykorzystuje w swej pracy bogatą literaturę przedmiotu, a także własne doświadczenia w obserwacji języka małych dzieci. Pierwszy z rozdziałów pracy jest poświęcony zagadnieniom ogólnojęzykoznawczym, takim jak istota języka, różnica między językiem a mową, komunikacja językowa, akty mowy, intencjonalność w komunikacji językowej czy funkcje języka. […] Szeroki problemowo jest następny rozdział, w którym omówiono istotę mówienia w ujęciu fonetyczno-fonologicznym, użycie w komunikacji znaków językowych, swoistość dziecięcych aktów mowy, rozwój zdolności dialogowych i konwersacyjnych w mowie dzieci czy rolę języka otoczenia dziecka w rozwoju mowy dziecka. Najbardziej rozbudowany i bogaty w szczegóły jest rozdział pt. Akwizycja języka, w którym mamy omówione stadia rozwoju mowy dziecka, rozwój systemu składniowego i fleksyjnego, a także słowotwórstwo dziecięce. W ostatnim rozdziale przedstawiona jest mowa dziecka w kontekście społecznym i kulturowym. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór praktycznych, prostych i precyzyjnych porad, których potrzebuje rodzic dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Autorka krok po kroku podpowiada: jak bez zbędnych nacisków nauczyć dziecko korzystania z toalety, jak sprawić, żeby dziecko przesypiało całą noc w swoim łóżku, co zrobić, kiedy dziecko ma napad złości i zaczyna bić i gryźć, jak – bez kłótni – wprowadzić do jadłospisu dziecka nowe pokarmy. Czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, Kate Wilde omawia codzienne problemy i przedstawia sprawdzone rozwiązania, które pozwolą sprostać domowym wyzwaniom i uzyskać harmonię. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Osoba z zespołem Aspergera napotyka w życiu wiele wyzwań, a sytuacje jasne i jednoznaczne dla jej neurotypowych rówieśników bywają dla niej skomplikowaną zagadką. Przez to może mieć trudności z rozwiązywaniem codziennych problemów i zapewnieniem sobie bezpieczeństwa - zarówno fizycznego, jak i emocjonalnego. Liane Holliday Willey opisuje pułapki, które czyhają na kobiety i dziewczyny z zespołem Aspergera, i przedstawia praktyczne sposoby, jak w nie nie wpaść. Autorka koncentruje się na szeroko rozumianym zapewnieniu sobie bezpieczeństwa - pisze o podróżowaniu, zachowaniu ostrożności w sytuacjach społecznych i innych umiejętnościach życiowych. Przywołuje też własne doświadczenia jako osoby z zespołem Aspergera, nie unikając trudnych tematów, takich jak przemoc, depresja czy zaburzenia odżywiania. To lektura obowiązkowa dla wszystkich kobiet i dziewczyn z zespołem Aspergera, ich bliskich oraz każdego specjalisty, który w pracy spotyka osoby ze spektrum autyzmu. /Powyższy opis pochodzi od wydawcy/.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616/618 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy dyscypliny pokrewnej psychologii rozwoju. Neurokognitywistyka rozwoju (ang. developmental cognitive neuroscience) opisuje typowe funkcjonowanie poznawcze i traktuje nietypowe funkcjonowanie i nietypowy rozwój jako „eksperymenty natury”, które mogą rzucić światło na mózgowe podłoże prawidłowych procesów poznawczych. Książka kierowana jest do naukowców i studentów, a także specjalistów w zakresie psychologii klinicznej dziecka, psychiatrii i pedagogiki. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 611/612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 373/374 (1 egz.)
(dostępność ok. 15.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616/618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
„Zakres tematyczny recenzowanej pracy zbiorowej jest dosyć szeroki ‒ można go zlokalizować na pograniczu paru dyscyplin naukowych, począwszy od gerontologii, logopedii i językoznawstwa, poprzez medycynę, neurofizjologię i neuropsychologię, do współczesnej komunikacji społecznej, zaś tematem głównym jest obecna w tytule monografii gerontologopedia, czyli logopedia wieku podeszłego. Jest to młoda, tworząca się subdyscyplina z pogranicza logopedii i gerontologii, która zajmuje się procesami komunikowania się słownego osób starszych, wyjaśnia rozwojowe zmiany związane z jakością realizowanych funkcji komunikacyjnych oraz wskazuje drogi postępowania diagnostycznego zjawisk patologii mowy i języka a także ustala metody pracy z pacjentem. Bez wątpienia recenzowana książka jest dziełem nie tylko interesującym poznawczo, napisanym przez wysokiej klasy specjalistów, ale nade wszystko jest publikacją pionierską w polskiej literaturze przedmiotu. Struktura tej publikacji zbiorowej obejmuje trzy obszerne części, których tematem przewodnim jest komunikacja (cz. I: Wprowadzenie do komunikowania w starości, cz. II: Komunikacja w procesie fizjologicznego starzenia się, oraz cz. III: Komunikacja powikłana procesami patologicznymi). […] Recenzowana praca to ważna publikacja, nowatorska w swej problematyce, o przejrzystej strukturze treści, bardzo dobrze udokumentowana i wartościowa poznawczo”. Z recenzji prof. dra hab. Adama Zycha. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wynikiem współpracy różnych specjalistów: głównie logopedów, ale także psychologów, pedagogów specjalnych i lekarzy. Są oni nie tylko badaczami zaburzenia ze spektrum autyzmu, ale także praktykami (diagnostami i terapeutami), którzy na co dzień pracują z dziećmi z zaburzeniami o różnym patomechanizmie. W publikacji opisano dostępne na polskim rynku narzędzia (w tym również autorskie), które można wykorzystywać podczas diagnozowania logopedycznego. Recenzowana praca w sposób kompleksowy porusza problematykę diagnozowania trudności w obszarze komunikacji oraz wspierania rozwoju w tym zakresie u małych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ang. autism spectrum disorders, ASD). Na polskim rynku wydawniczym problematyka ta jest wciąż reprezentowana w niewielkim, niewystarczającym stopniu. […] Biorąc pod uwagę rolę diagnozy i terapii logopedycznej we wspieraniu osób z ASD, należy tę rozbudowaną, wielowątkową, przygotowaną z dużą erudycją i znajomością rzeczy propozycję wydawniczą powitać z uznaniem i radością. […] Z książki będą mogli skorzystać przede wszystkim logopedzi, ale także wielu innych profesjonalistów pracujących z dziećmi z ASD. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej